Rejäl sovmorgon

Min första lediga dag spenderades mestadels i min varma sköna säng! Jag tog en rejäl sovmorgon och det var verkligen välbehövligt! Jag vaknade någongång mellan kl 4-5 inatt men låg kvar i sängen till kl 6,30 när Delis klocka ringde. Jag gick upp och hjälpte till med att göra iordning Leona för dagis och sedan när de gick satt jag litegrann framför datorn. Vid 9-tiden gick jag och la mig igen och somnade ganska snabbt. Jag sov till kl 13 :-) Hade nog sovit mer men jag tvingade mig upp ur sängen så att jag skulle vara pigg när det var dags att hämta Leona från dagis.

Hon går på dagis enligt ordinarie schema den här veckan och fr.o.m nästa vecka börjar hon gå 15h i veckan, måndag-onsdag 5h per dag. Därför passar jag på att vila ordentligt nu när jag har tid till det :)

Deli har önskat sig lasagne till middag så att jag får snart börja med det. Jag känner mig piggare idag och det är nog skönt för hela familjen. När jag är nere så blir jag ett litet monster som bara gnäller och det förstör de andras humör också...

Jag försöker njuta av min ledighet till max genom att vila kopiöst mycket under dagarna hehe.
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0