Sista arbetsdagen för 2012

Idag är det min sista arbetsdag på banken för i år! Mina kollegor frågade mig igår "Vad ska du göra under din semester fram till bebisen är född?" och mitt svar var...VILA hela dagen lång!! Jag har längtat så mycket efter den här ledigheten för att min kropp skriker efter sömn och avkoppling! Jag måste försöka samla på mig krafter för att när förlossningen närmar sig och barnet föds så blir det inte så mycket sömn för min del.

Jag har en del att fixa under min ledighet så att jag hinner inte bli rastlös fram till förlossningen. Våren närmar sig och jag har en flytt på gång så att jag måste packa. Packa, fixa och dona och innan jag vet ordet av det så är det dags att föda :)

Nu ska jag göra mig i ordning och bege mig till jobbet en sista gång för i år :) Visst kommer jag att gå tillbaka under det här året men då blir det bara på besök för att visa upp lille bebisen!

Ha en underbar helg mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0