Sista fredagen i Mars

Äntligen fredag! Jag har haft en underbar vecka för mig själv. Det har varit så skönt att bara vara hemma och inte göra någonting alls, bara vila och ta det lugnt! Helgen blir ännu bättre för att det blir mysigt att vakna och bara dra sig i sängen, ta dagen som den kommer och bara slappa alla tre (fyra med lillen i magen) tillsammans.

Igår hade jag ganska mycket sammandragningar hela dagen. Magen blev hård och jag fick ont för att han förmodligen försökte fixera sig eller kanske redan är fixerad, vet inte än...Förra bm besöket var han fortfarande lite rörlig i bäckenet.

Inatt mådde jag så illa och hade ganska ont i ländryggen, magen och kände allmänt obehag att Deli blev orolig om det var dags? Nej nej försäkrade jag honom, vår son kommer den 16/4 :) Jag är nästan 100% säker på att han definitivt, absolut inte kommer tidigare eller ens på bf! Jag minns hur besviken jag blev den 20 April 2009 när bf kom för Leona och hon var inte född?!! Jag var så förtvivlad och förkrossad. Jag tänker inte utsätta mig för något sånt igen, för att den bästa läxan i livet är erfarenhet! Det känns faktiskt lite psykiskt lättare när jag själv har satt ett "bf datum" haha. Då blir jag bara positiv överraskad om han kommer innan 16/4 och kanske förkrossad om han inte kommer just den 16de hahaha. Ibland måste man lura sin hjärna annars blir saker och ting tunga att härda ut...

Ha en underbar helg,
Hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0