Skottår 2012

Skottår inträffar var fjärde år och då får vi en extradag i kalendern, nämligen 29:e Februari. Jag tänkte häromdagen "hur såg mitt liv ut för fyra år sedan?" Om jag minns rätt så började jag på mitt nuvarande jobb, jag blev gravid med Leona och gifte mig i Oktober det året! Jag minns inte så mycket men när jag tänker efter så känns det ganska avlägset, men ändå inte. Det som är överväldigande är att jag inom loppet av fyra år har hunnit bli tvåbarnsmamma (snart i alla fall)!

Det ska bli intressant att se vad livet har att erbjuda de kommande fyra åren till nästa skottår :) Då är jag 32 år gammal, min lilla prinsessa blir sju år och lille prinsen fyra år, herregud vad stora barn jag har då haha...
Till dess ska jag försöka njuta av nuet, för att det kommer aldrig tillbaka!

Jag älskar citatet: "Livet är inte dagarna som passerar utan dagarna du minns!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0