Ut med gammalt in med nytt!

Vi kommer att sälja alla våra nuvarande möbler och gå in med helt nya i den nya lägenheten. Hittills har vi sålt köksbordet, skrivbordet och kontorsstolen. Jag ska lägga ut vår ektorpsoffa, fåtölj och vår säng på blocket men jag vågar inte än, för att blir det sålt så står vi utan i två månader.
Nu äntligen har vi bestämt oss för våra nya möbler! Idag betällde och betalade vi vår nya soffa, soffbord och säng! Matbordet hann vi inte åka in och betala men vi har bestämt oss för vilket bord vi ska ha. Imorgon åker vi till Mio och köper det! Alla våra möbler levereras i vår nya lägenhet kring slutet av April!
Såhär ser våra nya möbler ut:
Divansoffan blir ungefär i den här färgen. Den är stor och rymlig!
Soffbordet är så fint, jag gillar det verkligen! Kombination mellan dessa två fina färger passar verkligen den stilen vi är ute efter. Vardagsrummet kommer att gå i bruna jordnära färger tillsammans med inslag av vitt.



Vår nya sköna kontinentalsäng! Det kommer att kännas som att vi sover på moln varje natt :)



Det fina nya matbordet som är rymligt och tidlöst! Ett bord som vi kan använda i många år utan att det går ur mode.

Vi är jättenöjda med våra nya möbler! Aldrig har vi gjort av med så mycket pengar på en och samma gång, men kommit hem tomhänta haha :) Det ska bli så roligt att få hem allt i April/Maj. Nu känner jag att en hel del stess har släppt! Det här har liksom tyngt mig lite när inget var bestämt innan...
Ser verkligen framemot allt nytt som väntar, lägenhet, möbler och en lite familjemedlem- vår lille son :) Den som väntar på nått gott...
Hugs

Kommentarer
Postat av: erme

Ohhh grattis syster. Gud vad fina saker, och smarta köp! Saker man inte behöver byta ut direkt efter ett år, utan tidslösa möbler. OCH SÄNGEN!!!! SLUUUUTA. Jag dog lite!!!

2012-03-10 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0