Vecka 35

Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 11 apr 2012
Du har 41 dagar kvar till beräknad förlossning.

Egen kommentar: Det hugger till i bäckenet som knivar och det gör jätteont! Jag kan knappt gå utan att känna av smärtan. Han börjar förmodligen fixera sig eftersom jag känner sådan tryck neråt. Börjar känna lite småvärkar ibland och det har blivit tungt och jobbigt! Han är ganska stor nu och utrymmet är minimalt, sparkarna mot revbenen är rejäla. Idag blir det inget jobb utan jag ska vila så mycket jag kan för att jag sover så illa på nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0