Vecka 37

Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar (v36+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 11 apr 2012
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.

Egen kommentar: Jag är helt slut i kroppen! Det värker överallt och jag orkar knappt stå på mina egna ben av tyngden och trycket mot bäckenet. Jag har hittills gått upp 16,5kg men det känns som 165kg!! Jag trodde inte att jag skulle säga detta men, jag är trött på det här och vill bara att det ska vara över! Fram till nu har jag försökt njuta av varje sekund av graviditeten men all smärta har gjort att jag bara har blivit trött och sliten. Aj aj aj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0