Vecka 39

Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar (v38+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 11 apr 2012
Du har 13 dagar kvar till beräknad förlossning.

Egen kommentar: Viktuppgången ligger fortfarande på ca 17kg, ett halvt kilo +/- beroende på när på dagen jag väger mig! Jag är stor, trött och jättekänslig. Kan gråta för allt och inget. Vissa gånger är jag så nedstämd och vill bara att jag ska föda NU Nu NU, orkar inte mer...Känner förvärkar och molande värk ganska ofta men de går över när jag vilar. Försöker sova och vila så gott det går för att nu är det nära. Jag tror att han kommer 16/4 så att det är mindre än tre veckor kvar, om jag gissar rätt :)

Kommentarer
Postat av: ida-maria BF 22/4!

Hej, kul att du hittade till mig. Då hittar ju jag till dig oxå. Alltid kul att läsa andra gravibloggar!



Känns som att vi mår ungefär likadant. Är oxå stor, tung, less, gråter för allt och vill bara att detta ska ta slut NU!



Hoppas du får en bra dag :)

2012-03-30 @ 09:08:24
URL: http://blogg.loppi.se/idamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0