Inga leggings idag heller

Igår satt jag bara inne och det blev ingen rensning i paketrummet heller. Jag vet inte när vi kommer att ta tag i det...? Idag var vi ute på jakt efter tv bänk igen men hittade såklart återigen ingen som passar oss. Vi har begränsat oss mycket med  val av soffbord. Det ska vara vit matt färg, inte jättemodern stil men inte heller för gammaldags... vet själv inte vad det där mittimellan innebär faktiskt... jag vet när jag hittar det :-)

Senare var vi på café Viskan och lunchade och det kändes som utomlands. Det var så fint väder att det till och med blåste varma vindar. Efter lunch gick Deli till parken med Leona och jag skulle köpa nya leggings för att jag använder såna så ofta så att jag behöver fylla på lagret haha. Jag har försökt köpa flera dagar nu men av nån anledning dyker nått annat upp som gör att jag inte kan gå in och köpa dem på Gina Tricot. Idag var jag påväg dit men stannade i andra affärer och när jag väl kom till Gina var jag tvungen att möta Deli vid badhusets parkering för att parkeringstiden gick ut och han hade ej hemnycklarna. Jag gör ett nytt försök att köpa leggings imorgon haha.
Update: Idag 24/5 köpte jag ett par svarta leggings. Ville köpa två par mer har redan 100 andra svarta legging så att jag nöjde mig med ett par. Ingen fantasi eller vad? Jag ville slå till med några färgglada, men tänkte hur ska jag kunna matcha de med resten av mina kläder, så att jag hängde tillbaka dem. Jag får fortsätta med mina tråkiga svarta ett tag till :-) Senare i höst kanske jag vågar lämna leggings på hyllan och investera i ett par fina jeans? Det återstår att se hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0