Leona har eget rum

Paketrummet är rensat och nu har Leona eget rum! Deli har monterat hennes säng och byrån som fanns i vårt rum har vi flyttat in i hennes rum vilket betyder att jag inte behöver sälja min favoritmöbel,  jippiiiie :-) I måndag la vi Leona i sitt rum och jag höll på att gråta när jag skulle lägga mig, det kändes så tomt utan henne mellan oss i dubbelsängen. I måndags kom hon in till oss nångång vid 4-tiden när hon upptäckte att vi inte var där och i tisdags sov hon hos oss hela natten! Igår la vi henne återigen i sin säng och hon sov där tills hon vaknade på morgonen och kom in till vårt rum och väckte oss. Min lilla flicka har blivit stor nog att sova i sitt eget rum, Oh my God, tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0