Lionel en månad gammal

Tiden har gått så fort men samtidigt känns det som att vi har haft honom mycket längre. Han växer ordentligt och äter väldigt ofta. Av den anledningen har mjölkproduktionen ökat så att ibland när han inte tömmer ordentligt måste jag pumpa ut överskottet och slänga det! Bara två månader kvar tills jag slutar amma, känns skönt faktiskt! Jag luktar mjölk, känner mig ofräsch och det är ett jobbigt moment när jag ska amma. En positiv sak som jag inte vet om det har med amning att göra är att jag har gått ner ytterligare ett kilo och den totala viktnedgången är 10 kg på en månad :-) 10 kilo återstår tills jag är tillbaka till den vikt jag hade innan förlossningen. Det går segare den här gången, för att vid den här tiden med Leona hade jag redan gått ner 13 kg. Jag har hört att det går segare andra gången. Hmmm, jag kanske borde börja röra på mig lite den här gången? Nja, känns inte så lockande just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0