Sommarkläder

Igår skulle jag ställa fram några sommarkläder till Leona för dagis idag, men insåg att det fanns inte så mycket att välja på. Hon saknar framför allt sandaler! Jag får rycka upp mig och gå till stan och shoppa. Lionel och jag har bara varit inne i lägenheten i en hel vecka. Igår var det tydligen jättefint väder, men det missade vi. Mamma tog Leona till stadsparken och de var ute i 4h. Oj va roligt de hade, Leona somnade direkt när hon kom hem :)

Dagens uppdrag är att försöka rensa lite i "paketrummet" och sen ut och shoppa. Får se om jag följer planen eller bara sitter i soffan och gör inget som vanligt...har känt mig lite nere i ett par dagar nu, så att jag måste rycka upp mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0