The Avengers 3D

Ikväll ska maken och jag på bio och se den efterlängtade filmen The Avengers i 3D. Jag har velat se den sen jag såg reklam för den men tänkte att det vore omöjligt! Jag visste att jag skulle ha en nyfödd i Maj och då är det svårt att lämna barnet. Men Lionel är så snäll och mamma erbjöd sig att passa honom så att det ska nog gå bra! Jag har redan pumpat ut 100 ml bröstmjölk men jag ska pumpa ut ytterligare 50 ml för att vara på den säkra sidan! Jag kommer att amma precis innan vi åker så att mamma slipper tänka på det direkt! Vi kommer att lägga Leona strax innan så att det blir lättare för mamma. Jag ser framemot ikväll :-) Det är nyttigt för relationen att hitta på saker som man och fru ibland. Det blir kul att komma ut lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0