The Avengers- jättebra film!

Vi tyckte att filmen var jättebra! Så coolt med 3D jag gillar verkligen den nya tekniken. Tänkte på vad de ska hitta på härnäst? Hur kommer det att se ut om 20-25 år? Den som lever lär veta :-) Filmen var ca 2,5 h lång och jag kände att jag hade inte klarat en minut till. Mina bröst höll på att explodera och när jag kom hem fick jag pumpa ut mjölken och det kändes så skönt! Nu har Lionel ätit massor och han äter ofta och mycket de senaste dagarna. Han växer och växer. Äntligen somnade han efter att jag har matat, bytt blöja och hållit honom i ett par timmar! Jag ska passa på och lägga mig nu, kan knappt hålla ögonen öppna!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0