Middag på Cyrano

I Tisdags var Deli, jag, mina kusiner och deras respektive i en ny restaurang som heter Cyrano. Maten var katastrofal!! Jag valde entrecote och köttet var vidrigt så att jag kunde inte äta upp. Till efterrätt valde jag sufflé men den var så dåligt gjort, det smakade McDonalds muffins. En sufflé ska vara rinnig i mitten, min var helt fast, alltså fick jag en muffins!

Deli valde en pizza med "dubbel botten" och fick den tunnaste pizzan jag nånsin har sett, som ett pappersark. Jag frågade bagaren varför det står dubbel botten i menyn men man får lika tunn som vanlig botten? Då förklarar han att skillnaden är liten mellan vanlig och "dubbel botten", det skiljer 100 gram. Men hallå?! Då kallar man inte det dubbel botten!!

Maten var alltså tragisk men det var längesen jag skrattade så mycket! Vi skojade, skrattade och hade så jäkla kul på middagen. Det känns som bortkastade pengar när det gäller maten, men det var längesen jag hade lika roliga på en middag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0