Skolfoto

Idag var det dags för Leona att gå på dagis igen. Hon har varit hemma i 1,5 vecka pga höstlov. Vi har haft det mysigt ihop och jag har försökt hitta på rolig saker så att hon (och jag) inte skulle bli uttråkad :-)

Imorse började morgonen med stress. Vi försov oss så att jag fick skynda mig jättemycket, men vi hann gott och väl till skolfotograferingen för att fotografen var försenad. Hon var så himla söt i sin klänning och jag längtar tills jag får hem kortet. De tog bara gruppkort den här gången. Leona är min älskade lilla prinsessa ❤

På eftermiddagen börjar de tapetsera vår lägenhet så att en hel vecka kommer det att vara kaos hos oss. Jobbigt, men skönt när det väl blir klart! Nu sover Lionel och jag ska också ta en tupplur. Jag har ställt in klockan så att jag inte sover för länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0