Tapetsering pågår

Det ser ut som en krigszon hemma hos oss just nu! De ska tapetsera och måla hela lägenheten förutom vårt sovrum och badrummet! Målaren tror att han blir klar med allt om en vecka. Kaos! Det är jobbigt att bo såhär just nu men det blir fint sen. Jag har exempelvis inte tillgång till köket idag, men jag får smita in ändå för att jag behöver fixa ersättning åt Lionel!

Jag ska hålla mig borta från lägenheten den här veckan. Jag har fått en extranyckel av mamma så att jag kan vara där med barnen under tiden de håller på i lägenheten. Igår var vi i vårt sovrum hela kvällen och kollade på film (genom surfplattan och mobiltelefon). Emellanåt gosade jag med barnen. Det var sååå mysigt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0