Tapetseringen är klar

Wihooo nu är det äntligen färdigt! Allt är vitt vitt vitt, förutom en mörkbeige fondvägg i köket! Taket, golvlister, dörrkarmar och elementen är nymålade och resten är tapetserat. Alla utrymmen är nytapetserade förutom vårt sovrum och badrum. Pengarna i lägenhetsfonden räckte inte till! Nästa gång står vårt sovrum på tur, men det sker om ett par år :-)

Jag är jättenöjd! Nu återstår storstädning, dvs dammsuga, torka golv och lister, torka dörrar, putsa fönster, flytta i ordning alla möbler, hänga tavlor och hänga upp gardinerna. Jag sopade bort de mest grova nyss och jag ska strax börja dammsuga. Putsa fönster får jag göra imorgon, idag orkar jag inte!

Såhär ser vårt vardagsrum ut nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0