Fast föda

Lionel är sex månader och han vägrar att äta fast föda! Jag har försökt med smakportioner i nästan två månader, men han vill fortfarande inte äta "riktig" mat! Jag blir frustrerad! När Leona var sex månader så åt hon fast föda. Lionel vill bara ha ersättning. Han får kväljningar av allt annat, till och med vatten! Det kommer väl så småningom men ju förr desto bättre. Han växer bra men just nu men han behöver mer näring ju större han bli, sånt som han får via maten. Jag ska inte till BVC förrän i Januari, men till dess kanske han börjar gilla fast föda? Annars vet jag inte vad jag ska göra? Leona har ALLTID varit matglad och hon är det än idag. Lionel kanske kommer att vara ett barn som knappt äter, som typ de flesta andra barn jag känner. De flesta av mina kompisar får springa efter sina barn med en bit mat så att de får i sig nått i alla fall. Det problemet hade jag inte med lilltjejen...men jag kanske får det med lillgrabben istället?! Så himla jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0