Fjärde bröllopsdagen

Min man och jag har varit gifta i fyra år idag! Då var jag gravid i tredje månaden med Leona i magen och hade ingen aning om att fyra år senare skulle jag vara tvåbarnsmamma!

Deli och jag blev ett par 7/4 (år 2000), och det är vår speciella datum som vi alltid firar. Det har vi alltid gjort och kommer alltid att göra :-) Både förlovningsdag och bröllopsdag infaller den 1/10, men då brukar vi bara ge varann en puss och säga grattis så är vi nöjda :-) Vi har så mycket att fira i livet och jag är så lycklig lottad som får dela mitt liv med mannen jag älskar mest i världen <3


Kommentarer
Postat av: ermelinda

Ohhh Grattis mina fina <3 saknar er något otroligt <3

2012-10-02 @ 00:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0