Halvår

Idag blir min lille prins sex månader gammal. Herregud va fort det har gått! Den här gången går dagarna mycket snabbare för att jag har två barn att ta hand om. När Leona var sex månader hade jag hunnit bli trött på att vara hemma och dagarna blev långtråkiga. Jag kände henne ut och in och hade lärt mig alla hennes rutiner. Med Lionel har jag varken hunnit reflektera över hans vardagsrutiner eller hunnit bli uttråkad.

Han är fortfarande jättesnäll! Hans personlighet börjar träda fram och han är en otroligt charmig och lekfull liten grabb. Han är oftast nöjd, sover bra och gillar närhet. Han äter fortfarande ingen fast föda utan växer bara på ersättning. Idag var vi på BVC för kontroll och han följer sina kurvor som han ska, fortfarande jättelång och normalvikt!

Jag ska börja mosa vår egen mat (osaltat) och se om han gillar det bättre än barnmatspuréer. Han visar lite mer intresse för vår mat nu. Han gillar inte vatten men jag ger inte upp haha. Lille sötnos ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0