Hemma igen

Vi var jättetrötta, jättehungriga och allmänt irriterade hela familjen påväg hem från Norge. Vi stannade och åt på McDonalds och jag kände att jag blev lite piggare. Lionel mår inte så bra så att vi fick stanna vid en rastplats nära Göteborg och vänta tills han blev lite lugnare. Att resa med barn är inte lätt, fast mina barn är jättesnälla i bilen, de brukar oftast sova hela vägen. Men ett förkylt barn är inte lätt att ha att göra med överhuvudtaget. Vi kom hem kl 23 och vid midnatt somnade alla fyra!

Vi hade kul i alla fall och överraskningsfesten var lyckad. Delis bror hade inte anat nånting så att han hade inte förväntat sig en sådan stor fest 😊 Jag dansade som att det inte fanns en morgondag. Jag dansade för mig själv, hela kvällen lång. Man får passa på när man äntligen får vara barnfri en kväll!

Det känns skönt att vara hemma! Vi har alla sovit gott och Lionel är helt annorlunda idag. Pigg och glad, leker och jollrar för fullt. Härligt att se att han är sig själv igen. Idag lämnar jag inte Leona på dagis så att jag får ta ut henne så att hon kan leka lite på gården.

Ikväll ska jag på La Copita (andra gången inom en månad för mig) med mina kollegor och äta en god middag i lugn och ro! Det ska bli så gott 😊


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: För att jag flyttar till egen som jag skrev längst ner? :)

2012-10-15 @ 13:35:15
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: ermelinda

vad fin du är min syster <3

2012-10-15 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0