I'll be back

Som jag skrev tidigare i veckan så ligger vårt trådlösa Internet nere. Det har varit så i 1,5 vecka. Jag har ringt och felanmält men ingen tekniker har kommit för att kolla upp det än, så less man blir! Jag har utnyttjat det mobila nätet för att surfa varje dag och jag har det via jobbet så att nångång nästa vecka kommer jag att få en saftig räkning hem. Jobbet har nått avtal med en leverantör som är "företagsanpassat" dvs inte förmånligt för mig som privatperson!

För att undvika att få en chockerande hög summa på min mobilräkning får jag ta en paus. Tills vårt trådlösa är fixat får jag hålla mig borta från surfandet! Det kommer att bli jobbigt att hålla mig borta från Instagram, läsa bloggar och Aftonbladet etc, men är man kostnadsmedveten som jag så har man inget val :-)

Så nu vet ni varför jag inte kommer att uppdatera min blogg framöver! Jag kommer att skriva så fort jag får möjlighet igen!

I'll be back :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0