Inte(r)net

Så dålig rubrik haha! Vårt Internet har legat nere i en vecka och jag har utnyttjat jobbets mobila nät som jag har på min Iphone. Har maxat gränsen så att jag får förmodligen räkning hem! Så jobbigt att vara utan Internet, man är ju så beroende av det. Jag ringde teknisk support och var ganska upprörd, sa nått i stil med "hade du betalat ett lån som du inte har till banken?". Han lovade att de ska skicka hit en gubbe så att de fixar det så fort som möjligt! Jag måste ringa ett annat nummer så att de drar av en del av summan från räkningen...

Nu är det fredag och jag får försöka lugna ner mig lite. Andas in, andas ut och räkna till tio så blir det bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0