Lillebror

Idag har jag umgåtts med min minste lillebror (jag är äldsta barnet och jag har två bröder [och en syster]). Det är 5 år mellan mig och min bror, 6,5 år mellan mig och min syster och 8,5 år mellan mig och yngste lillebrorsan! Jag har under uppväxten varit den som lekt och läxat upp dem då och då haha. Jag har alltså inte lika nära relation med mina syskon som de har sinsemellan. Anledningen har varit den stora åldersskillnaden. Men nu när vi alla fyra är i 20 årsåldern har jag börjat få en kompisrelation med dem. Främst med min syster. Minstingen har jag alltid sett som liten och har aldrig haft nått gemensamt med, fast mamma och mina syskon tycker att han och jag är jättelika till sättet!

Idag hade jag chansen att sitta och umgås med honom på tu man hand i 5h. Det stämmer, vi tänker så lika så att det är helt sjukt!! Jag behövde knappt avsluta en mening innan han förstod vad jag menade. Genetiken spelar stor roll i personligheten, det insåg jag idag!

Jag hade det jättetrevligt och ser framemot att umgås med honom igen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0