Leonas helg

Igår hade Leona och jag lite kvalitetstid tillsammans. Vi åkte till badhuset och var där i nästan 3h och sen gick vi till café Viskan och tog en fika tillsammans. Hon var så trött efter fikat att hon inte ens orkade prata. Påväg till bilen frågade jag henne vad hon tyckte om dagen och då svarade hon "snälla mamma prata inte, jag är så trött!" haha.

Vi hade jätteroligt och det var så härligt för mig att bara njuta av Leona. Jag har knappast tid nu när jag har Lionel att ta hand om. Hon verkade också ha haft roligt för att det enda hon pratar om är badhuset :-) Lionel och Deli satt hemma och tog det lugnt, vilade lite och tittade på TV!

Nu har Leona åkt iväg till fotbollsplan med Deli och ska sparka boll med andra knattar. Albanska föreningen har anordnat det. Så nu får hon träffa lite kompisar och bli av med lite energi. Hon äter som en vuxen men är smal som en sticka. Anledningen är att hon aldrig sitter still! Vi kallar henne duracellkanin och tornado :-)

Hon är vår lilla prinsessa och hon är så otroligt älskad av hela familjen! Hon är godhjärtad, omtänksam, rolig, positiv, glad, energisk, vacker och jättesmart ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0