Sjukstuga

Jag, Leona och Lionel är riktigt riktigt sjuka. Vi hostar och nyser hela tiden. Hostan är värst, för att när den väl sätter igång så håller man på tills man inte kan få luft mer, man känner att man kommer att kvävas närsomhelst. Stackars Lionel, igår hostade han i flera minuter tills han inte kunde få nån luft mer, herregud så rädd jag blev. Han blev illröd i ansiktet och tårarna bara rann. Jag kunde ju inte göra nått så att jag kände mig helt maktlös! Det slutade bra i alla fall, han är så stark min lille grabb! Även när han hostar så att han inte kan få luft så ler han mot oss efteråt, typ "jag mår bra nu" sååå söt!

Deli ringde och berättade att han också börjar känna att nått är på gång. Han blir väldigt sällan sjuk, så hoppas att han slipper den här gången också. Jag bad honom ta ledigt från jobbet så att jag kan få vila lite, så torsdag och fredag är han hemma. Han tar semester så att jag kan ta semester så att säga. Tur att man har en sån bra make <3 Så på torsdag och fredag ska jag sova i tid och otid, så skönt!!


Kommentarer
Postat av: ermelinda

Ohhh mina små sötnosar!! saknar er! glöm inte läsa min blogg heller moter! älskar er

http://ermelindanici.tumblr.com/

2012-10-03 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0