Torsdag

Anledningen till att jag inte har skrivit i bloggen är för att inget nytt händer i mitt liv. Jag är nedstämd och försöker hålla humöret uppe så gott det går. Måste få mina vitaminer snart. Jag har fortfarande inte hört nått från läkaren. Jag får ringa henne nästa vecka och höra varför provsvaren dröjer!

Imorgon åker vi till Norge till Delis bror för att fira att han har fyllt 30 år, så att jag får försöka packa lite ikväll. Man måste ta med en hel resväska när man reser med småbarn över helgen. Lång resa, nästan 6h. Åh längtar inte att åka så lång bilresa men barnen brukar oftast vara snälla i bilen så att det ska nog gå bra.

Jag har ingen kraft i kropp och själ. Jag känner mig utsliten, trött och orkeslös. Igår började jag att läsa Alkemisten bara för att jag har hört att den är så bra och upplyftande. Har hittills läst halva boken och jag får en tankeställare då och då. The Secret inspirerad och jag tror ju på sånt 😊 Jag behöver läsa fler såna böcker för att de brukar få mig att må bra. Efter den här boken får jag börja på en ny bok, kanske The Secret? Jag bli aldrig trött på att läsa sådana böcker!


Kommentarer
Postat av: ermelinda

Min älskade syster, jag har skrivit till dig på viber flera gånger, jag vet inte om du får mina sms?? jag saknar dig jättemycket! Köp the secret så ska jag läsa den efter dig :D saknar dig jättemycket! <3<3<3

2012-10-14 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0