Fem månader

Min lille prins blev fem månader igår! Han är jättesnäll, charmig och otroligt nöjd liten grabb! I samband med att han blev fem månader igår så slutade jag att amma. Jag kände mig redo, Lionel har inga problem med att ta ersättning och jag har även börjat ge honom lite smakportioner. Han var nog inte lika redo att sluta, för att han njöt verkligen varje gång det var matdags, men nångång måste vara sista gången för allt!

Idag var vi på BVC och han växer fint och följer sin kurva som han ska. Han är jättelång för sin ålder, han ligger på översta kurvan hela tiden. Vikt och huvudomfång ligger på medel. Han fick även en spruta i vardera ben och jag var så nervös att hjärtat nästan hoppade ur bröstkorgen. Lionel grät knappt när de stack honom, helt otroligt. Ikväll kommer han nog att få lite feber, min lille älskling, men jag ska ta väl hand om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0