Lyxig fredag

Ikväll ska jag gå på middag med jobbet! Vi ska äta trerätters middag på Grand Hotel, det blir show, mingel och sen blir det att kasta sig ut på dansgolvet tills det blir dags för hemgång, vilken lyx!

Ännu mer lyx är att jag får ha lite vuxentid, äta i lugn och ro, vara uppklädd och bara njuuuta av kvällen! Deli får ta över min roll, mata, natta, ja allt sånt som hör till på kvällen med småbarn. Jag kan inte stanna där hur länge som helst, får försöka komma hem senast kl 24 för att imorgon ska vi på bröllop!

Men först ut idag är att jag ska ner till stan kl 17 för att plocka ögonbrynen, också lyx :-)

Jag slänger upp en bild på min outfit senare. Jag ska ha på mig min nya söta klänning från Nelly!

 

Lyxig fredag men dessvärre mindre lyxigt väder. Regn, regn och åter regn, men då och då kan man skymta vackra regnbågar och det är också lite lyxigt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0