Måndag

Deli är påväg från Malmö och han åker direkt till jobbet när han kommer fram! Helt otroligt att han orkar! Jag var hos mamma till kl 1,15 igår med barnen och såg på film. Mamma har semester och det kändes skönt att vara där så länge när Deli ändå var bortrest! Vi såg en film som heter "Harrisons blommor" och jag blev så rörd, den handlar om kriget i fd Jugoslavien mellan serber och kroater. Sevärd film och mycket rörande!

Mamma ville komma och sova över i och med att jag var ensam men jag ville inte det. Det kändes skönare att bara vara själv med mina underbara barn. Snart ska jag väcka Leona och lämna henne på dagis i några timmar, hon behöver träffa jämnåriga kompisar och leka lite. Stackarn har fått stå ut med att bara vara bland vuxna sen i onsdags kväll. Hon längtar sååå mycket till dagis nu, vilket är förståeligt :-)

Själv kommer jag att komma hem efter dagislämning och bara slappa, kanske vila lite och verkligen njuta av ensamtid med min fina söta Lionel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0