Rosett

Jag har länge velat testa att göra en rosett av håret, men jag trodde att det skulle vara supersvårt och att man var tvungen att ha mil-långt hår, men icke! Jag tycker att jag lyckades ganska bra för att vara första gången!

Du behöver borste, hårklämmor, två hårsnuddar och massor av sprej så att allt hålls på plats resten av dagen! Jag kollade på youtube hur man gör och jag hittade bra instruktioner där!

Såhär ser resultatet ut :-)

Jag är supernöjd! :-)
 
Nysprayat hår! Det ser bättre ut nu efter att det har torkat!
 
 
Jag fixade till det lite bättre där bak, såg att det såg lite fult ut efter att jag tog bilden!
 
 

Kommentarer
Postat av: ermelinda

jättefint!!!

Svar: Tack så mycket moter!! Tds
Lola

2012-09-20 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0