Söndag

Jag har varit sjukt trött hela dagen (igen)! Idag har dagen känts jättelång eftersom jag vaknade tidigt på morgonen och satte igång med att göra pannkakor, sen åkte mamma och jag till Knalleland för lite shopping, började tvättat kläder när jag kom hem, lagat mat, plockat hemma efter allt stök som mötte mig när jag kom hem, vikt kläder, hängt tvätt, diskat, fixat och donat osv, osv, alltså hushållssysslor tar aldrig slut!

Klockan är snart 12 och jag har fortfarande inte lagt mig! Anledning? Jag höll på att natta Lionel! Efter många om och men somnade han, äntligen! Nu ska jag passa på att sova några timmar så att jag orkar med morgondagen. Imorgon ska jag laga en tand :-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0