Trevlig kväll

Jag var 1,5 h sen för att jag blev inte nöjd hur mycket jag än kletade smink på mig. Innan jag skulle gå ut bad jag maken ta kort på mig och han tog 100 kort men inget av dem blev bra! Åh jag stod i hallen och började gnälla om hur ful jag är och att jag blir så dålig på kort för att där speglar sig sanningen, är man ful så blir man ful på kort! Gnäll, klag, gnäll och tillslut kom jag utanför dörren!

Det spöregnade så att jag tog bilen till stan och det tog mig 30 min att hitta parkering och då parkerade jag så långt från Grand att jag lika gärna kunde ha gått hemifrån!

Jag kom självklart sist in i lokalen och jag hann preciiiis till huvudrätten, så att jag missade bara förrätten!! Det var en trevlig kväll och det var kul att träffa alla kollegor igen. Jag åt, minglade och dansade. De hade hyrt in Jessica Andersson (vann melodifestivalen nått år tror jag, orkar inte googla vilket år det var). Jag kom hem kl 00,30 och jag la mig kl 1,30.

Imorse väckte Leona mig kl 6 för att hon var vrålhungrig och här sitter jag nu kl 7,30 och är trött, seg och irriterad. Kl 19 ska vi på bröllop och det blir en sen kväll igen. Jag har ingen aning om hur jag ska orka. Jag ska fixa håret kl 12 så att jag kan inte lägga mig och vila efter det. Får försöka blunda här intill Leona medan hon tittar på teknad.

Jag hinner kanske lägga upp en bild på hur jag ser ut innan bröllopet, annars gör jag det på söndag!

Kvällens mat på Grand:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0