Mellanmål

Jag åt Ricenta Müsli med mild yoghurt och en skiva rågbröd med philadelphiaost och rökt kalkonskiva på och ett glas vatten till frukost. Jättegott och jag blev så mätt!

Till mellanmål åt jag kesella med färska blåbär och hallon. Också gott och mättande. Har ingen aning om vad jag ska äta till lunch, men jag kommer väl på nått!

Jag tycker att GI dieten passar mig bäst så att jag tror att jag ska köra på den. Har läst lite på nätet och jämfört med LCHF. Med GI får jag äta kolhydrater sålänge det är fullkorn, helt OK för mig! Ville först börja med LCHF men den är för extrem för mig, vill inte utesluta pasta helt och hållet!

Jag vill må bra både fysiskt och psykiskt! Stark kropp, bli smalare och vara allmänt pigg och glad. Det är mitt livsmål framöver :-)

Mitt mellanmål:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0