ONYX

Idag blev jag medlem på gymmet ONYX...igen! För 2 år sedan avslutade jag mitt medlemskap som jag hade haft i flera år! Jag gick varje halvår, så att jag kände att det var onödigt att betala med inte sätta sin fot på gymmet!

Nu är jag redo att ge det ett nytt försök. Jag hoppas på bättring den här gången och att jag verkligen utnyttjar medlemskapet. Jag vill gå ner i vikt, bli stark, frisk och glad av träningen. Jag kommer att börja gå på löpbandet och såsmåningom vara med på pass. Efter att konditionen har förbättrats så ska jag börja styrketräna.

Min vikt idag 2013-04-16 är 74 kg! Jag gick ner några kilon under den veckan jag var förkyld! Jag vägde 73 kg förra veckan, men jag har redan lyckats gå upp 1 kg...

Så nu kör jag! Jag är inte superpeppad men det känns ändå skönt att veta att jag snart kommer att börja må bättre, för att i dagsläget känner jag mig som en 90 årig tant i kroppen!

Håller tummarna att jag kommer att fullfölja min plan och träna 2 gånger/veckan till att börja med!

Let's go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0