Friday

Jag har lagt bloggen åt sidan! Nu när maken har semester så hittar vi på saker ihop och försöker utnyttja tiden tillsammans. På måndag börjar han jobba igen och det känns SÅ tråkigt, för att det är så mysigt att vara tillsammans hela tiden ❤

Det var skönt att vara i Turkiet i två veckor, men det har också varit skönt att vara hemma i två veckor! Vi har gått på bio, lunchat ute, varit i Sjömarken och badat, Leos Lekland, Liseberg osv. Det har blivit sena filmkvällar med godis, coca-cola, chips och dipp nästan varje kväll och ingen träning. Vi har knappt lagat mat hemma så att det har blivit en del snabbmat. Jag har svällt upp och det känns i magen. Men jag tänker att det här är tillfälligt så att jag ser bara till att njuta och inte fokusera på vikten :-)

Vädret verkar bli fint, så att vi funderar på att åka till Alidebergsbadet idag. Jag är inte jättesugen på det, hade helst bara suttit på nån uteservering och tagit det lugnt. Men det blir roligt för barnen att plaska lite i poolen :-) Får se vad dagen har att erbjuda!

En fin bild från Liseberg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0