Home sweet home

Vi kom hem i lördags efter två veckor i Turkiet! Det var skönt med sol och bad, men vi hade otur för att båda barnen fick vattenkoppor. Två dagar innan vi kom hem började de bli lite mer pigga. Febriga och sjuka barn är inget roligt på semestern kan jag säga! Vi kunde liksom inte njuta fullt ut! Barnen orkade ingenting, plus att vi fick hålla oss undan pga smittorisken!

Idag tvättar vi ett ton kläder medan jag är magsjuk. Så.jävla.jobbigt!! Lionel är gnällig och han hade diarré! Varför kommer allt på en gång?


Kommentarer
Postat av: nala

oj då jobbigt att höra, får hoppas ni kryar på er:). fin blogg skriv oftare!. ps hur går det med vikten träningen mm, nu efter semester har vikten änrats? ha det bäst nala

Svar: Hej Nala! Jag har inte gått upp så mycket, nånstans mellan 0,5-1 kg under 4 veckors tid, men jag har svällt upp en hel del, magen ser ut som en ballong haha. Jag tänkte kanske börja träna fr.o.m nästa vecka :-)
Lola

2013-07-09 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0