Tacksamhet

Sedan ett par veckor tillbaka har jag känt mig nedstämd! Jag har känt mig ensam, bortglömd och bortprioriterad av min omgivning (helt utan anledning egentligen)! Jag har ältat gamla saker och blivit mer och mer sårad av det som har sagts och gjort i det förflutna. Genom negativa tankar, kom negativa känslor fram och jag mådde sämre och sämre för varje dag.

Varför jag plågar mig själv på det här viset periodvis har jag ingen aning om! Men det som känns bra är att jag (ibland lite väl sent påkommet) inser vad jag håller på med och lyckas dra mig ur svackan. Igår var en så "ryck upp dig" dag! När jag la mig för att sova så låg jag och tänkte på allt bra i mitt liv och mitt hjärta och min själ fylldes med lyckokänslor! Jag är så tacksam för allt jag har i livet, mina barn, min man, min familj, min hälsa, mitt hem, mitt jobb...ALLT! Jag är verkligen innerligt TACKSAM för att jag har fått det liv jag alltid har drömt om ❤

Ibland måste man bara stanna upp, blunda, rensa alla tankar och...

ANDAS IN KÄRLEK OCH ANDAS UT TACKSAMHET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0