15 dagar kvar

Oj, det var längesen jag skrev i bloggen! Jag har inte hunnit träna på nästan två veckor och jag känner mig redan svagare, mer trött och seg. Motivationen är noll och det kommer alltid något emellan när jag väl förbereder mig för att åka till gymmet!

Jag försöker träna kondition/styrka på måndagar och fredagar kl 6 men de senaste gångerna har barnen vaknat kl 5,30 och jag har fått stanna hemma. Tycker synd om Deli att han ska behöva gå upp med barnen när han ska jobba hela dagen. I morse vaknade Lionel kl 5 och sen somnade han om kl 7. Så ingen träning idag igen :-(

Får se hur det blir framöver eftersom vi åker till Turkiet om 15 dagar. Då blir det massor av mat och ingen träning i två veckor. Jag kommer säkert att gå upp några kilo och då får jag börja om från början...men så får det bli, jag tänker njuta av semestern!

Hursomhelst jag längtar tills vi åker till Turkiet! Vi åker till ett All Inclusive hotell som ligger i Side som heter Pegasos World. Ska bli så skönt med sol, bad och massor av god mat :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0