Ingen mer app

Jag slutade räkna kalorier i helgen, tyckte att det var för tidskrävande, omständligt och jobbigt. Jag kommer att fortsätta att äta nyttigt, träna och försöka se till att jag äter lite mindre portioner.

I morse var jag på gymmet och körde kondition/styrka. Först var jag inte så pigg på det kl 5,30 på morgonen, men jag tog mig dit och körde hårt! Tänk att en kommande utlandssemester kan öka motivationen så mycket? :-)

Vi kommer att ha All Inclusive på hotellet så att risken är jättestor att jag kommer tillbaka några kilo tyngre än när jag åker. Men jag tycker att om man är på semester så är det OK att lata sig och äta lite mindre nyttigt :-) Det handlar om 14 dagar av 365 dagar på året, så att jag ska bara njuuuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0