Ingen våg, tack!

Idag är det två veckor sedan jag började träna. Kosten har jag skött sisådär men jag äter nyttigt 80% av dagen, de 20% får jag jobba hårt att ändra. Oftast äter jag som mest onyttigt på kvällarna :-/

Jag förväntar mig mirakel och jag trodde att jag i alla fall skulle gå ner minst 1 kilo på två veckor, men inget har hänt, inte ens 0,5 kg :-( Jag tränar 3-4 ggr/veckan och jag mår mycket bättre pga det. Ingen mer ryggvärk, allmänt piggare och mer energi. Synd att vikten står still!

Jag är så besatt av vågen, ställer mig på den så fort jag går på toa. Vikten pendlar +/- 0,5-1 kg under dagen och jag blir så ledsen när den visar + ! Jag funderar helt ärligt på att ta ner den till källaren. Jag mår dåligt av vågen! Jag har bokat tid för fettmätning på gymmet den 14/5. Tänkte att jag kunde göra ett par mätningar till med en månads mellanrum för att se vad som händer med kroppen.

Vågen måste bort i alla fall, annars blir jag galen och all motivation kommer att försvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0