R.I.P tulpaner

Kommer ni ihåg tulpanerna som min man köpte till mig och jag la in dem i vas fleeera dagar senare? Nu är de helt döda och begravda! Tycker synd om dem...att de hamnade hos mig...deras livslängd blev inte så lång!



Jag har två buketter hemma och det är plastblommor! Tro det eller ej men jag har en favoritblomma fast jag inte kan ta hand om blommor. Den blomman heter Calla!

 
Min brudbukett


Tre vita i sovrummet

Det är allt jag har och behöver när det gäller blommor! Det räcker så! Dessa blommor ovan behöver man bara damma lite då och då sen behöver jag inte tänka på något mer, perfekt för mig :-)

Kommentarer
Postat av: e.

hahah aa dom är fina.. RIP tulpanerna..

2009-03-04 @ 17:57:14
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0