The show must go on

Jag har haft jobbiga förvärkar, det känns som kraftig mensvärk och det sticker till i kortsryggen! Jag har vilat så mycket jag har kunnat! Igår var mamma och jag på fest för att en kvinna hade fått en dotter. Festen var sådär...inget speciellt. Jag dansade inte en enda gång, satt bara där i ett hörn och fick ta emot onödiga kommentarer som "du är så stor!" Vaddå ska jag ta det som en komplimang? Inte nog att man känner sig ful som gravid, man måste står ut med att höra andra säga hur fet man är! Jag förstår att de säkert inte menar att förolämpa mig, men indirekt gör dem det...
Jag hade likadana kläder som på förra festen...orkade inte bry mig om att köpa nytt så att min stora mage får plats!

Nu har vi ätit och nu ska vi bara softa och ta det lugnt!
Ha en trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: e.

Moter din blogg äger :D

2009-03-01 @ 21:01:07
Postat av: Linda

Får jag bara fråga vad du jobbar med? :)

2009-03-01 @ 23:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0