Vad har vi köpt hittills?

För ett tag sen skrev jag inlägget vad man ska köpa innan barnet kommer!
Nu har vi nästan köpt allt!

Till mamman
· Extra-stora bindor
· 2-3 amningsbehåar
· Amningskupor, inhandlas med fördel på Apoteket



För att sköta
· Blöjor
· Tvättlappar
· Salva för röd stjärt, inhandlas med fördel på Apoteket
· Napp
· Badbalja och badtermometer
· Badolja
· Skötväska

     
 

Idag ska jag gå och titta efter bilbarnstol och badbalja, sen återstår att tvätta hennes lakan, rensa så att hon får egen garderob, tvätta hennes kläder osv! Tyvärr måste vi göra oss av med många egna saker för att hon ska få plats...men så är det när man bor i en 62,5 kvm liten lgh, 2 vuxna och en bebis! D tycker att det ska bli mysigt fast att det är så trångt...vi får väl se!

Nu ska jag duscha, fixa mig lite och åka ner till stan för en lunch med min man!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Deli

Vi ses snart. TDS.

2009-03-18 @ 12:14:40
Postat av: Mami

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO sa te bukra ooooooo. TDS

2009-03-18 @ 15:56:20
Postat av: e.

oohh gud vad gulliga. Kolla blöjorna hahaha fyfan vad sött!

2009-03-18 @ 20:04:29
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0