Ny storlek

Ni vet mina nya svarta stuprörsjeans, jag tvättade dem i helgen för första gången. Jag är så glad att jag gjorde det för att det var så jag upptäckte felet. När jag tog ut dem ur tvättmaskinen för att lägga dem på tork så upptäckte jag att sömmarna hade lossnat precis under gylfen så att det såg ut som ett stort hål! Som tur var hade jag kvittot kvar för att jag köpte dem för två veckor sen. Jag gick till JC och talade om vad som hade hänt och det var inga som helst problem att få nya. När jag ändå fick nya så bad jag om en mindre storlek dvs 29" för att de förra kunde jag ta av mig utan att dra ner gylfen (det ser jag som ett tecken på för stor storlek). Jag fick dra upp dem hela tiden även fast jag hade skärp på mig! Nu har jag inte haft på mig de nya, bara provat (de var jättetighta vid midjan men jag kunde i alla fall knäppa dem helt), så att jag hoppas att de är mer bekväma och mer slitstarka den här gången.

Jag har köpt koksaltsspray till Leona och försökt få henne att dricka mycket vätska och jag hoppas att hon blir bättre snart. Min lilla tjej, jag tycker så synd om henne, hon borde inte vara förkyld, jag borde kunna ta över alla hennes besvär...men det kan jag inte :(

Ha en bra dag,
Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Oh, grattis till midjemåtts minskningen :P

2010-01-15 @ 08:15:30
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0