Försäljning och Retur

Jag fick mitt paket från H&M igår och där fanns sjalen, linnet och den vita toppen. Koftan kommer om två veckor. Sjalen var fin men både linnet och toppen var för stora eftersom jag tog L, men det gör inget, de krymper i tvätten. Den vita toppen satt otroligt fult på mig, såg ut som ett tält på mig. Den hade inte så smikrande form heller, för bred och för kort och den hängde inte snyggt. Jag köpte den för 75 kr på rean och att retunera den kostar 37kr så att det känns ganska meningslöst att retunera. Men jag vill inte ha en topp i min garderob som jag aldrig kommer att ha på mig så att det smartaste är väl att retunera ändå. Jag har aldrig skickat tillbaka varor jag har beställt från nätet, gillar jag inte dem så brukar jag ge bort dem, men den här skulle jag inte kunna ge bort till någon. Jag kanske ska retunera den bara för att testa hur processen går till? Det handlar liksom inte om många kronor, så att då kan man lika gärna prova hur returer går till ;-) Jag får se hur jag gör!
 
Jag har lagt ut en annons på blocket och fick sålt min underbara fina taklampa som jag har älskat i så många år, men den passar inte i vår nya inredning. Istället för att skicka ner den till källaren passade jag på att sälja den. Fick sålt den för 100 kr så att det handlar inte om många kronor, men bättre än att den bara samlar damm i källaren. Jag fick betala dubbla annonsavgifter för att jag la ut den i fel kategori och då får man tydligen inte pengarna tillbaka. Men nu har jag lite pengar tillgodo om jag vill lägga in en annons i framtiden. Då gäller det bara att passa på att sälja nått haha. Jag la även ut lite krimskrams som jag hittade när jag rensade några skåp i köket. Jag har organiserat lite efter min smak där och nu är jag lite mer nöjd. Det går framåt hehe.
 
Såld för 100 kr. Jag älskade den här lampan en gång i tiden :-)
 
   
La även ut servettringar, värmeljushållare, kronljus och aromaoljor på försäljning. Får se om jag får nått av det sålt, annars åker det ner till källaren och gör ingen nytta där...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0