Fredag

Den här veckan har känts jättelång! Det är så skönt att det äntligen är Fredag! Vi har inte hunnit gå och titta efter en bilbarnstol till Leona än, så det måste vi göra imorgon. Idag står städning på agendan, det behövs verkligen! Jag har varit så lat i veckan. Idag kom Leonas nappar och klänningen från tradera. Jag har inte provat klänningen på, men den är söt och sval, hoppas att hon kan ha den till våren och inte växer ur den för snabbt. Napparna suger hon inte på utan tar ut den hon har i munnen och undersöker grundligt, hon vet att de inte är de gamla vanliga haha, så söt hon är!

Jag har även bestämt mig för att behålla stövlarna! Mamma, syrran och Deli tyckte att de var jättefina så att det finns inte så mycket att klaga på. Deli brukar inte gilla kläder och skor jag köper, så att jag blev förvånad när han sa att de var fina :)

Ja, nu får jag faktiskt gå upp från soffan och ta tag i städningen, annars blir det aldrig av! Sist ska jag städa toaletten och ta en välbehövlig dusch. Allt detta kommer att ta 3-4h med Leona omkring mig som bara går efter mig överallt med sin gåstol och drar ner tvättkorgen och allt hon når haha :)

Ha en underbar Fredag!
Hugs

Kommentarer
Postat av: Stina

Ok, har ni utländsk bakgrund eller ska ni ut och resa? Ha en toppen dag!

2010-01-22 @ 13:07:40
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0